dag tre

Det här är sista dagen som jag står ut med att ligga hemma. Så imorgon bär det av till jobbet igen. Min hosta är dock helt förjävlig just nu. Plus att jag egentligen inte är särskilt pigg.

Jag fick en förfrågan för några dagar sedan att göra en intervju för en hemsida. Efter att ha kikat vidare så upptäckte jag att det är som någon form av herrtidning fast över internet där man samlar sveriges "vackraste flickor".  Blir dock lite smickrad över att någon tycker att jag ser bra ut i alla fall. Men intervjun gick typ ut på att jag skulle svara på frågor om mitt sensuella sexliv.
I wish.

Nu ska jag gå och lägga mig framför tvn igen.

Kommentarer
Postat av: Robbin

jag hade lätt tittat i den "herrtidningen" om du va med ^^

2009-02-21 @ 13:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback