Till gymmet

Jag har varit uppe sen åtta imorse, men riktigt så tidigt var det egentligen inte tänkt att jag skulle gå upp. När jag väl vaknar så är jag vaken. Får nog bittert erkänna att jag är en morgonmänniska... vilket jag inte var förr. Inte så här allvarligt i alla fall. Kom igen, det är lördag!

Jag tänkte hur som helst dra vidare till gymmet vid nio och därefter åka hem till Hannah och äta lunch och baka pepparkakor. Sen vidare till Calm för att slå följe med folk till "Hjulfäästen". Har hunnit slå in min julklapp här på morgonen och kanske har ingen människa genomfört det så tyst som jag gjorde. Ville ju inte väcka Chai. :)

Hoppas att gymmet är öppet nu. Man vet ju aldrig hur det ligger till med det där skithaket. Jag skulle kunna skriva en hel gnällista om vad de kan bättra sig på! Ja jag vet att jag kan byta gym, men hur svårt ska det vara att skicka in någon som lagar maskiner eller typ sätta en spolknapp till damernas toalett. Det har inte funnits en ordentlig spolknapp på över ett år! Nu tänker jag dock inte vara allt för elak och hänga ut vilket gym jag talar om.


Kommentarer
Postat av: fanny

Jag vet vilket gym ;) tur att du säger det då, tänkte skaffa där, men då kanske jag ångrar mig!

2009-12-05 @ 13:00:40
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback