Shopping med karln

I och med att det inte blev Ullared idag, vilket var inplanerat, så hade jag en karln hemma hos mig med en ledig dag till förfogande. Chai behövde alltså inte gå till jobbet idag! Det har inte hänt på evigheter.
Så jag bakade scones till honom till frukost och precis så där som han vill ha det... med svastikor.
Inte så jävla svensson kanske.

Sen tog vi bussen till paradiset ;) Behövde få rota igenom kläderna ytterligare och kom därifrån med den största shoppingpåsen ever. Den släpade i marken. Kan ju även tillägga att den var proppfull med märkeskläder och det kostade mig 500 kr. Hittade en och annan julklapp där inne att ge bort. :)



Blev med andra ord lite utav en julklappsinköpardag då jag har räknat lite på ekonomin och insett att jag inte alls är urfattig. Sen så älskar jag att ge bort julklappar och andra presenter. Det är bra mycket roligare än att få. Löjligt vuxet att säga ;)

Hittade ett linne med öppen rygg! Har letat och letat. Hittade ett till som var ännu mer öppen och fri från banden, men det var skrivet med spritpenna på insidan som lyste igenom. Inte så snyggt kanske. :P
Så om du som läser vet var jag kan hitta fler butiker som säljer toppar med öppen rygg kan ju lämna en kommentar.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Skedde storshoppingen på samma guldgruva som vi var på eller är det nya jaktmarker?

2009-12-13 @ 19:12:41
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback