Pepparkaksbak

Efter gymmet igår så kilade jag till södra stationen för att köpa en kaffe och sen ta pendeln över till Hannah. Kanske världens mest ärliga försäljare sålde mig kaffet. En ung tjej som Inte ville jobba, men alla andra låg hemma bakfulla så hon var tvungen att genomlida dagen ändå. Sådana försäljare gillar jag bäst! haha

Well. Jag delade en god lunch och viktiga samtal med Hannah för att sedan avsluta med pepparkaksbak. Det vart nog inte en enda traditionell pepparkaka då hannah äger formar med motiv som prinsessor, dinosaurier och skölspaddor.

 

Jag själv satsade mer på egengjorda, det gick så där...
 

Haha, hur tänkte jag? Det är ju inte ens likt någonstans!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha! Joo, de var ju finast ju. De och den stackars krokodilen. Och snopparna.

2009-12-09 @ 16:12:58
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback