Paradiset

Min lilla sockerkringla Hannah ledde mig vägen till Paradiset idag. Tyvärr (och fuck you komunaltrafiken) så var det ett helvete att ta sig dit pga strul i trafiken. Vi var framme först en halvtimme innan stängning och jag som hade inställningen att Äh, jag vet ju redan vilken butik det är! Men nej nej nej, ännu bättre!
Panikshopping fick det bli. Jag ville ha allt! Men mitt sunda förnuft sa åt mig att bara plocka detta, i alla fall för idag.

Hoodie med hål för tummarna och svalor över, typ sidorna av bröstkorgen. Finfin.

Och äntligen så har jag hittat en enkel ryggsäck, som jag har letat!



Mellandagsrean kan ju slänga sig i väggen, det här är bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback