Skolarbete

Äntligen börjar träningen ge resultat! Woho! Jag är ganska nöjd med att ha dragit min tränig mer mot kondition och satsa mer på roddmaskin för att träna ryggen än att pyssla med en massa vikter som innan. Men som sagt så kanske jag lägger om det hela igen till början av nästa år när jag är fit fot fight. :)

Idag förde jag över hela summan av de lånade pengarna. Så länge de hamnar på rätt konto nu om ett par dagar så är allt över. :) Jag är så glad att ha det avklarat! Min bror kommer jag att vara evigt tacksam för att han väntade så länge. 

Snart är jag klar med pluggeri för idag. Har suttit och skrivit på mitt stora skolarbete om miljö. Ska skriva ner mina sista reflektioner och sen förbereda en intervju, sen är jag klar för idag. Det hela är riktigt knepigt att göra för min del då jag, som jag skrev häromdagen, redan har fått så mycket ansvar på mina axlar. Jag räcker inte riktigt till. Men jag får väl samla på mig så mycket material jag bara hinner och fortsätta under min semester. Vilket egentligen tar emot. :/ Nu sitter kanske du som läsare och undrar varför jag inte skriver då om jag nu anser att det är så mycket att göra. Jo för att jag måste vara ute på arbetsplatsen och observera, intervjua, fotografera och samla annat tänkbart material. Dessutom har jag påbörjat två arbeten för att jag springer mellan två arbetsplatser. Gah. Kan liksom inte göra mer för idag då med andra ord.

Nu är jag sugen på att städa lite, så så får det bli.
Jag saknar min Chai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback