Hår

Dreadsen är urflätade och här sitter jag med nytvättat hår. Det är sådana småsaker i liver som jag verkligen uppskattar. På tisdag harjag dessutom lyxat till med en inbokad klippning! Hej då luggen! Övriga håret ska väl åka på en omgång av uppklippning. Slitet som satan. Men ännu mer längtar jag efter min helt nya hårkreation. :) Har beställt lite färg nu. Jag älskar Ebay.
Och jag hatar Tradera. Skrev ju för ett tag sedan att jag väntade ett paket efter en vunnen auktion på tradera. Givetvis blev jag blåst. Jävla idiot! Men nu har jag bestämt mig helt för att skippa skiten om det inte är människor som jag vet med mig sen tidigare att de är seriösa säljare. Bitterhet.

Hör och häpna - Jag har gått och blivit riktigt sugen på att tatuera mig.
Mer än så tänker jag inte skriva. :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Do it :)

2009-12-27 @ 11:33:25
URL: http://colourspot.blogg.se/
Postat av: FannyI

Spännande!!

2009-12-27 @ 17:03:57
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback