Mio min Mio

Jag är i vanlig ordning uppe alldeles för tidigt, men den här gången kämpade jag verkligen med att somna om igen. Knep ihop ögonen, men nä. Jag tillät mig själv att gå upp klockan nio, inte tidigare. Sagt och gjort.
Det är fortfarande mörkt i hela lägenheten. :(

Jag fick det efterlängtade och lite sena mailet från fotografen. Alltså... man ska inte ge mig en åsikt i det hela när det kommer till hur bilderna ska se ut. Jag har så sjukt starka åsikter då jag själv är fotograf. Och just nu verkar vi ha Väldigt delade åsikter. Blir ju alldeles kallsvettig. Jag ska lära mig att mötas halvvägs. :P Så får det bli, för nu är det tokbråttom!

Vi påbörjade vårat pepparkakshusbygge igår eftermiddag som vi planerade redan förra vitern att vi skulle göra. Det var bra mycket knepigare än jag kunnat ana. Chais bitar blev för feta för mina fina jämna bitar. ;) För att vi inte skulle ha ihjäl någon eller varandra så fick vi abryta och spara ihopbygget och tillverkningen av gubbar till idag. Så nu stinker lägenheten av pepparkaka. Är det bara jag som får huvudvärk av stanken?
Vi såg lite film istället

Vi såg dels Mio min Mio.
Jag tror faktiskt inte att jag har sett hela förut, men hälften av filmen vet jag att jag har sett som liten. Jag hade inte en aning om att den var dubbad till svenska! Det var väl sånt där man inte såg som liten när man blev så pass uppslukad av en maffig film. Plus att det var skådespelare som Christopher Lee (Riddar Kato) och
Christian Bale (Jum-Jum) med. Haha. Förlåt om jag är efter! Jag blev så sjukt paff! Jag trodde verkligen att et bara var svenskar med, men ack så fel!



Jag har blivit förälskad i en klänning för 1000 spänn. :( Inte okej! Vad ska jag göra, vad ska jag göra? Så där på tal om någonting helt annat. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback