Fitthumör och gula bilar

Jag är inte mig själv. Gråter floder och har knappt någon aning om varför. Igår kväll/natt mådde jag så dåligt att jag seriöst längtade efter att dö.
Mitt geni till man kom på att det förmodligen beror på mitt spontana ryck att slutat snusa. Tog den sista snusen tidigt igår morse. Onico har varit till hjälp hittills, men just precis nu har jag fått ett riktigt jobbigt sug efter snus, trots att kroppen har skrikit efter det sen igår.
Ikväll är det jag, lite lightläsk, en påse gott och blandat framför tv och datorn. Jag är inte riktigt kapabel till att umgås, så jag fick skippa bröderna olssons ikväll.

Åkte till södertälje idag och fotade Melinda. Jag suger på att använda kameran! Det var inte riktigt bra för mitt fittiga humör. Det enda jag är bra på är att hitta matchande bilar till outfits som mina modeller har på sig :P Ja, bilen stod på vägen, så vi lånade den.



Nu tror jag faktiskt att jag ska tillåta mig själv att bädda ner mig själv i sängen och bara slappna av och se på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback