snart

Bajs, alltså "bajs" som i ett bra och spännande syfte. Kan man säga så?
Jag kom idag underfund om (med lite påminnelse av chai) att jag åker nästa vecka, alltså som i att jag lämnar Svearike! Det pirrar i varje liten cepe-nerv i hela min kropp och jag är både nervös och jättespänd på ett skönt vis. Typ Roskilde-delux!
Så för er som har missat så far jag iväg till palestina i två veckor.

Jag fick min avi idag vilket innebär att mitt vita hår i remy har anlänt. Blir ju helt bajsnödig av glädje! Hoppas nu bara att det är vitt för det är ett par som har försökt skrämma mig med att det tydligen ska vara lite gult ändå. Kan ju hur som helst omöjligen vara gulare än det jag har nu och det har fungerat relativt bra ändå.

Sov riktigt gott och länge inatt, men vaknade en gång av att chai låg och pratade i sömnen "velvet blue.. nej blue!" Hm.. Blue velvet, är inte det en film av David Lynch?  Okej, jag ska sluta spekulera, men det är onekligen roligt att koncentrera sig till max för att höra vad en sovande människa säger i sömnen.
På tal om koncentration så har jag haft äckligt svåra koncentrationssvårigheter (dubbelt så svårt alltså) Kan inte ens se på tv och uppfatta vad som nyss hänt för att min hjärna gör något annat, men ändå inte så pass relevant att jag minns vad hjärnan har klurat på. Börjar bli lite smått störande.

På söndag ska jag bli plåtat utomhus av en fotograf i stockholm. Lite knepigt med vad jag ska ha på fötterna dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback