Rasta-lös

Weoew.. jag har nog världens tråkigaste dag, men bör ta det lite lugnt.
Jag har varit ute en sväng idag, vilket blev i världens racefart! Tittade ner i marken och försökte gömma mig under kepsen hela vägen till east street för att lämna sprit till Anka. Så kalla mig langare.
Jag får ju stå ut med glasögon med alldeles för svagt glas tills ögat fixat sig. Känns bra mycket bättre idag, men huvudvärken tar död på mig eftersom ögonen inte kan fokusera ordentligt. Jag kan ärligt säga att jag nästan sprang hem och grät för att jag hade sådan ångest som visade mig ute i de jävla brillorna. Nåväl, får väl vara glad över att jag ens ser idag, för igår eftermiddag hade jag så jävla ont i ögat och kunde inte se solljus alls. Kul.

Jag har faktiskt sett film idag helt själv och jag som aldrig kan sitta still och titta på en film helt själv numera. Kan bero på att jag bara ville att tiden skulle försvinna och nu är klockan snart fem, så jag har nog lyckats.

Ikväll är det min tur att få dreads inflätat med lite hjälp av chai. Hoppas det blir en trevlig kväll.
Imorgon bär det av till Åland, så det här blir säkert sista inlägget på några dagar.. och några dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback