-

Mitt hjärta slår 180 slag i sekunden, samtidigt som det bara verkar stå still.

Igår fick jag tokryck och istället för att slå sönder något så började jag svabba rent hela badrummet. Jag låg bokstavligt talat på golvet och skrubbade golv och sedan väggar inklusive dörren. Inte ens silverfisken som kilade framför ögonen på mig lyckades skrämma mig. Nu är det så pass rent att man kan slicka golvet och det är alltid målet med storstädning.

Imorgon blir det att ta sig till optikern för synundersökning. Det börjar bli panik med bågar då de jag fick hemskickade inte passade på min knubbiga näsa.

Hm, har varit på åland över midsommar och mer vill jag inte skriva om det.

Gah, det saknas något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback