Hår hår hor a

Jag kände att jag behövde börja bloggen med ett manligt könsorgan; så, Snopp!

Blev till att träffa Em på stan idag. Rean är så mycket lättare att ta sig fram genom nu när det inte är så förbannat mycket folk ute! Jag köpte mig tillochmed en gråsvart hängselklänning med inbyggd t-shirt, vilket Em tyckte var pop. Jag är nog beredd att hålla med.
Målet i staden var att köpa löshår på taj mahal till Em och lite lim till mig, vilket gick ganska snabbt. Så hem till mig, färga hår, käka mackor och inse att färgen inte matchade löshåret. Attans!
Det blev ingen hårförlängning idag, men det kommer väl. Vi gick mot ringen och kikade runt innan hon skulle in mot stan igen. Jag har ju velat få tag på ett par kvinnliga skor, vilket oftast resulterar till att man är tvungen att klanka runt i två meter hög klack! Går intee! Men jag hittade mig ett par redigt fina, tror jag. Som jag vet med mig att jag har spanat in tidigare. Låg klack men utseendet av heltäckande spetsiga klackskor. Öh, ja. Jag ska nog inkasera dem så fort jag får pengar för dreads, vilket jag hoppas blir på typ onsdag. Jag förtjänar att få vara lite snygg igen.

Fy fan vilket jävla dilemma jag har haft med mitt spektakel till hår! Är så trött på mitt blonda, tror jag. Eller snarare att jag kände mig snyggare i rött. Men nu får jag inte färga håret förrän jag kommer hem från palestina.
Jag valde att istället köpa med mig blondering (två paket för 80 kr!) Vilket kap! Så nu är blonderingen i. Satan vad lätt det var att plocka ut trensen som jag sytt fast i mitt hår! Den är metoden är helt guldvärd och sliter inte det minsta på håret!  LOVE IT!
Sen ska jag limma fast lite hår.

Förövrigt så har jag slarvat bort en bit hårtrens som jag skulle färga rött av resterna från Emelies hårfärg. :/
Det suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback