Biotrippen

Åhåhå, hittade precis en före och efterbild på en råsnygg brud. Alltså före och efter-redigering. Hon är inte lika snygg på riktigt. hah. photoshop kan verkligen få vem som helst att bli snygg som satan! Jag blev genast väldigt stolt över mina långa ben och armar. ;)

Igår lagade jag och chai middag tillsammans. Kokade potatis, hemmagjord lingonsylt och brunsås och gjorde egna köttbullar. :) Myspys och lyx. Sen traskade vi iväg till biografen för att se Cloverfield. Vi fick dessvärre inte våra favoritplatser, men det var ganska tomt i salongen, så det gjorde inte så fasligt mycket.
När reklamen drog igång satt jag tänker för mig själv att jag någon gång ska synas i bioreklam! Hur töntigt det än låter, haha.
Och vad händer!? Jag dyker upp i bild! Jag ser mig själv på den enorma jävla bilden! Det kom som en chock, så där satt jag med hjärtklappning och insåg att det var tv-400-trailern från förra våren. Sen blev jag arg när jag påmindes om att jag var tvungen att dra ifrån inspelningen för att jobba. annars hade jag synts ännu mer i bild ju!
Jag är så töntig! :D Och jag hatar macken mer än någonsin! Brist på trevliga arbetskamrater var bara förnamnet.

Filmen var hur som helst kanonbra! Katastroffilmer is the shit! Jag vill se den igen!

Ikväll är det Lost.. det pirrar redan i nyfiken-nerverna. Matilda ska sova över hos oss två nätter med start ikväll. Så att hon inte ränner runt utomhus om nätterna nu när päron är bortresta.

Nu är det dags att göra sig iordning för en promenad i det fantastiska vädret. Dvs om det inte kommer fly sin väg och gömma sig bakom svarta moln så fort jag kommer utanför dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback