Ansikten

Det var längesedan jag var så trött som jag var igår. Kunde knappt hålla ögonen öppna och en ny förkylning har jag inkasserat. Grattis till mig. Var ju sepeförkyld i två veckor och det började gå över och sen fick jag en ny variant. Är så snorig och slemhostig att jag vaknade av att jag höll på att kvävas av mitt eget slem. :D
Gårdagskvällen resulterade till att jag somnade ifrån verkligheten efter en öl på Calm.

Haha, det slog mig just att jag gick förbi Winnerbäck utanför mitt hem för någon vecka sedan. Sitter och kikar i bilddagböcker och fick se en nyuppdaterad bild på hur karln ser ut numera. Men det var riktigt klurigt att klura ut då jag fick en blick som jag tolkade som att vi mötts förr i något sammanhang. Jag är ju en knepig människa som kan sitta och fundera i evigheter varför jag känner igen någon jag möter på stan, vilket jag har skrivit här förr.

Nu dök danne upp med ett stycke hund som jag ska ta hand om någon timme. Fast hunden sköter sig ganska bra själv genom att ta bästa platsen i sängen, i det här fallet madrassen på golvet och sova.
Ikväll blir det öl på bo's för mina allra sista besparingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback