Resultat

Jag har jobbat långpass idag! 8.30-17.00. Känns kanoners och Moa var där också.
Jag har dessvärre varit sjukt trött idag så idag var ingen rolig dag att få höra av barnen att jag ser ut som en häxa och passar utmärkt till deras häxlek. Sånt man får ta helt enkelt.
Nu gör chai chilli con carne och jag fixar med nybakt bröd. Jisses vilket team vi är.. det måste ju märkas då jag sitter vid datorn. ;) Brödet håller på att jäsa nu och ska in i ungen om tio minuter.

Jag fick ett PM av christine med smakprov av de färdiga bilderna. Riktigt nöjd är jag allt! Nu när jag tittar på bilderna kan jag inte riktigt förstå hur jag på senare tid har tyckt att tröjan är ful. Visst för att den är töntig, men långt ifrån ful.
Nä, jag sägert.. helt ful är inte jag heller!

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback