Tragiska dagslistan

Nu är det lika dåligt igen.

  •  Ki-balans.
  • east street hämta nycklar.
  • Hem till annika och umgås med hennes katt. Det var det absolut bästa idag, för då slapp jag känna mig så ensam. Världens keligaste katt dessutom.
  • Efter ett bra tag hos katten åkte jag till east street för att lämna nycklarna.
  • Äta macdonalds.
  • Skriva en lista över alla fel mac donalds i skanstull gör vid varje köp på torsdagar.

Paul var i studion och anställde mig som hundvakt åt hans yttepyttelilla lilla chihuahua, tror jag att det är. Liten som en hamster är den hur som helst. Den är sötast i världen i alla fall, trots att den är så skamligt liten.

  • Fick ont i bröstet och konstiga hjärtslag
  • Ångest och gick hem
  • Slut


    J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback