Sup sup supa

Nu är jag snart färdig med en beställning av dreads (28 DE) som ska skickas på posten idag. Sen ska jag bara kamma in pengar för nästa beställning, men folk är ju för långsamma.

Nu ska jag i vanlig ordning skriva om helgen som har varit.

FREDAG: Det var väl här matkontrollen startade och det var inte alls roligt.
Hm.. knivigt att minnas allt. Jag drog hur som helst till studion för att möta upp chai och Fredrik för att sedan gå till Bishops arms. Vi lyckades få med oss ett par extra män på köpet, som var polare till fredrik. Käkade fish and chips på bishops och drack två öl som blev för mycket, sen fick jag ont i magen. Förmodligen av all mat. Det provades konstig öl och konstiga samtalsämnen och så tror jag att jag kanske blev erbjuden jobb där uppe, men jag minns inte så bra. Ska lämna in ett cv tror jag. Jag kan lova att det inte går bra att tala bra om sig själv i onyktert tillstånd. Men vi är ju där så ofta ändå numera.
Jag, chai och peter, tror jag att han hette, tog en taxi till bröderna ollsons. Jag mådde dåligt och kände obehag så fort jag satte foten innanför dörren. För mycket folk och alla var upptagna med sitt, så jag kände mig bara utanför och ville hem med min mage som gjorde ont. Vi gick hem efter en väldigt kort vistelse. Resten av natten låg och plågades av magsmärtor och fick ingen lång sömn.

LÖRDAG: Magen var fortfarande lite halvfuckad, men vi gick upp och åt frukost. Chai käkade sina efterlängtade rostade mackor med jordnötsmör.. uäck! Själv käkade jag a-fil för att vara snel mot magen. :P
Vi kikade på tv och jag städade lite innan cillan och timmy dök upp. För en gång skull hade jag en bra hårdag och kände att hårförlängningen faktiskt var till nytta.
 När jag flätade in dreads på cillan så gick timmy och chai iväg för att handla inför middagen. Hon passade riktigt bra i singelended dreads! Blev själv riktigt sugen på att fläta in det på mig själv nästa gång, men jag får se. Det är mycket jag vill göra, men det blir oftast bara fel.
Stors dök också upp och så började vi dricka öl, eller jag drack iofs mouserat vin.. (stavning?) Ibland finns det inget godare, eller snarare... det rinner ner i halsen som saft! Livsfarligt. Jag tror att jag tömde två flaskor, men hjälp av stors. Och det slutade ju som det slutade! Stors hade även bokat tid till bowling klockan sju och jag var packad som ett as. Det blev jag, chai och stors på en bana och cillan och timmy på andra. Det var så jävla roligt, och det gick så jävla dåligt för mig! Men jag gjorde en strike! Och halkade en gång och landade pladask på rumpan. Äh, det var banan som var sne, därför gick det inget bra. ;)
Tiden rann iväg och det kändes som att vi var där i tio minuter! Ännu fullare (på folköl i bowlinghallen) strosade vi upp till bishops och söp vidare. Enligt bildbevis har jag tydligen suttit och pimplat cider, och det är nog cillans fel. ;) Haha, jag verkligen älskade den tjejen vid första ögonkastet! Helskön människa! Sällan jag går så bra ihop med brudar, men där klickade det, eller så var det all alkohol. :P Vi rände ut en sväng, hon och jag, tittade på utsikten och fick igång ett larm. haha.

Sen började klockan bli mycket och cillan och timmy åkte hem, så jag och chai drog vidare till bröderna olssons igen för att fira födelsedagsbarnet säl. Det var trevligt, det lilla jag minns.

Josefull trilla kull!

SÖNDAG:
jag förtjänade inte att må så bra som jag gjorde. Men vi låg i sängen hela dagen och kollade klart på det vi hade kvar av Lost 3. Nu vill vi ha meeer!

Idag Måndag sov jag riktigt länge och så var det ljust ute när jag vaknade. :) Har gjort dreads, kikat på film oh ska träna vid sju-tiden, vilket jag inte längre har någon lust med, men det bli bra när jag väl är där. Jag lyckades ju få iväg chai att också träna ikväll, så det är likabra att jag också sticker iväg.

Ja, det var väl allt för mig. Känner mig inte överdrivet glad för att jag har mindre bra tankar i huvudet, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback