Stressad.

Jag har vaknat med ont i magen av stress de senaste dagarna. Känner mig inte på humör för någonting egentligen, eller tja. Jag vill iväg och göra något nytt. Är trött på mina dagar som ser ut som så att jag söker jobb, trillar runt på internet, lockas av saker till salu som jag inte får köpa, äter lite då och då. osv.
Chai kommer hem åtta på kvällarna pga träningen och jag somnar som en sten vid typ elva. Känns så tragiskt.
Jag minns inte när vi senast åt en hemmalagad middag tillsammans, men ikväll har han lovat att det ska bli av. Jag ska börja förbereda lasagne innan han är hemma. Måste iväg till willys och handla allt först.

Jag har faktiskt hittat en skinnjacka i biker-stuk i svart och rött som verkar passa när det kommer till måtten.
Den tänker jag tröstköpa till mig själv om allt går vägen.

Nu tänkte jag ta en dusch igen, klä på mig och sminka mig, av absolut ingen anledning.
Sen ska jag väl hitta på något annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback