Kyla

Jag anser att jag har rätt att bli arg i alla fall. Och så fårt det bli, men det är lätt inte värt att ödsla mer tid för stunden.

Det börjar bli riktigt jävla kallt nu. Mina fötter håller på att domna bort även inomhus. Inte för att det är oväntat. Precis som när pendeltågsförarna varje år är lika chockade över att det snöar på spåren.
Skylla på lövhalka är roligt också.

Jag har ju inte berättat för någon om min dröm för några nätter sedan. Innan jag gick och la mig tänkte jag "shit va coolt om stan skulle attackeras av dinosaurier som jag tycker så mycket om" Bara för det somnade jag in i en dröm och befann mig ute på vackra gräsö. <3 Och givetvis var ön full av dessa varelser, vilket var FAN så mycket läskigare än jag kunde ana. Inte gjorde det bättre att befinna sig på gräsö. 
Men jag längtar faktiskt tillbaka till tiden på gräsö. Sådant bra som aldrig kommer igen helt enkelt. 

Nu håller jag på att färga håret rött efter en lyckad blondering. mhm. Blir så jävla mycket snyggare när man slipper utväxten. Tänkte att jag skulle vara lite snyggare till plåtningen på torsdag också. Minsann.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback