Förhållanden

Jag har tänkt på en sak. Det här med att många vill ha förhållanden där man berättar allt för varandra, även små detaljer man ogillar vad det gäller sin partners beteende eller liknande. När en tjej förklarar för pojkvännen att hon inte tycker om något som han gör, så blir det oerhört lätt ett samtal på krogen om hur jobbig bruden är som bara gnäller. Om hon däremot väljer att inte säga någonting och det med tiden visar sig att hon inte gillar saker och ting, så kommer han blir riktigt arg för att hon inte sa något.
Hur många gånger har man inte varit ute med män som har gnällt om hur jobbiga deras bitchar är där hemma? Allt för många gånger. Så hur ska man bära sig åt för att alla ska bli nöjda?

Jag är inte så duktig på att vara en jobbig flickvän har jag fått höra genom åren i alla fall, det är ju tur det. Haha, men jag är verkligen oerhört duktig på att vara krånglig. :D Fast det är lätt att bli ledsen när många är så blinda och aldrig tänker sig för, inte konstigt att jag har varit krånglig. Jag har världens bästa citat som jag fortfarande anser mig ha rätt att ha varit sur över. Män är så jävla otroligt duktiga på att tala utan att tänka efter en extra gång.
"jag skulle lämna hela min värld om hon ville ha mig" haha, det är ju så bisarrt, då det inte var om mig 
"vad snygg du är! du ser ut som (namn på tjejkompis)"  
"först nu när jag såg er båda samtidigt är jag säker på att du är vackrare, innan var jag inte säker"
haha!

hah, nu fick man allt lite ångest.
En del är helt enkelt inte hälsosamma för en.


Kommentarer
Postat av: Miranda

Så sant så sant.

2006-11-10 @ 12:37:17
URL: http://www.dukanvara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback