lyssna.. hör.

Jag slår mig själv på kinden och tar tag i mitt liv.. och då menar jag inte skolan. Jag börjar med att träffa Freja. Maaah. Efter att jag träffat Freja så ska jag möta Jaq som ska prova kläder av mig, som hon kanske sedan ska köpa. Det får vi se. När jag väl är i stan måste jag även skaffa poppy red, och sen ska jag hem, blondera utväxten och färga det rött igen. mohah. Jag färgade underhåret svart igår kväll. Jesus vad svart hår jag har!! Känns jättekonstigt.  Mina polisonger är värsta darknääsZ! Fnitter!

Jag är ett litet svart regnmoln.
Btw, jag drömde världens tuffaste dröm, skulle lätt blivit världens bästa film.. om jag bara minns handlingen.

42 missade samtal i natt. Jag blir så arg över min telefon som bråkar och inte ger ifrån sig ett ljud, så hade jag kunnat vakna och svara. >.< Varför, varför?

Jag vill säga så mycket..

-----
15:40

Fick inte träffa Freja idag, det gjorde ont. Jaq köpte den vita klänningen och verkade nöjd. :) Bra att det kommer till nytta. Själv har jag fett ont i magen.
Jag blir verkligen besviken över att få höra att jag är den som inte skulle bry mig?! Fattar inte hur du kan ha mage att säga så. Förstår verkligen inte. För jag vet verkligen inte hur jag ska kunna hjälpa dig, när det är jag som är problemet. Men jag bryr mig.

Livet suger
och nu ska jag blondera håret på egen hand. tack och hej.
-----
20:35

Denna kväll blev/är fruktansvärd. enbart tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback