dreadstillverkning igång igen

Jag har påbörjat dreadstillverkningen nu, samt bokat in flera kunder. Skulle verkligen behöva min allmanacka, känner mig helt hjälplös utan den. Vilket jag ju faktiskt är. Dubbelbokar in saker. Det löser sig nog. Idag har jag så mycket som varit hos optikern och gjort en synundersökning samt beställt nya linser. Sen åkte jag hem till Hannah och lämnade grejer som hon glömt här hos viktor. Blev kvar hos henne några timmar, åt lunch och slöade. Trevligt värre. :)

Här om dagen tog jag fram systemkameran igen och fotade den galna grannkatten. Först då insåg jag verkligen hur mycket jag saknar att fotografera. Jisses alltså. Blev en del riktigt söta bilder på kattungen.
Jag behöver även nya bilder på mig själv att skicka till modellargenturen. De sa i alla fall inte nej direkt, utan ville ha flera bilder. :) Vem vet, vem vet. Annars söker jag som fotograf, och då lär jag definitivt klara det. hehe. ;D
M å s t e  f o t a. Abstinens!

Snart är det juli!! Ska ju in i en lägenhet snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback