bada bada sola

Jag vill hem.
Men vad väntar där är då frågan.

cola är ändå livet. Jag längtar efter att få flytta in i lägenheten. Imorrn ska jag hem och packa.
Jag vill fota också. Saknar alex också. Twister och paj. :)

Imorse vaknade jag av att viks telefon vibrerade. Jag gick upp och ut från rummet för att gå in på toan. Givetvis står någon och ringer på dörren brevis ett fönster med full insyn på mig, som står i endast trosor.  det var Marcus, det aset som väckt oss. :P :P Och jag hoppas att jag var tillräckligt snabb in på toan och hann bli osedd. Haha.
Han hade suttit utanför i sin bil i en och en halv timme innan han ringde på dörren. Vi åt cpfrukost. Mackor, bullar och spraygrädde på allt. bleh.
Marcus stannade här hos vik i princip hela dagen. Jag lyckades få dem att vilja åka och bada, vilket vi gjorde.
Jag lärde mig idag att nästan dyka. Ännu mer solande blev det idag, fast nu med solskyddsfaktor. Jag ser ut som en gris.

Annars känner mig mig mest ivägen. Men det löser sig, jag åker ju imorrn.

Nästa par skor som ska beställas: kiss-5003


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback