CALMs webshop

 
Hej kompisar! Visste ni att CALM har öppnat upp sin webshop? Där hittar ni bland annat septumclicker och blomman som jag har i min medusa (ovanför munnen). Glöm inte för den delen att blommorna finns i olika storlekar och färger och givetvis går att fästa på andra piercingar. De är supertjusiga i öronen! Detta är ju kalas för er som inte har möjlighet att åka till Stockholm. :) Jag hoppas på fler färgglada, glittriga människor! 
 
 
 
 
Klicka på CALM logon längst upp i inlägget för att slussas raka vägen in i webshopen, eller gå in på deras hemsida calmbodymod.com
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Vill också pierca mig men får inte förrän jag är 18:(
Hur gammal var du när du gjorde din första piercing?:)

Svar: Hur gammal är du nu? Långt kvar till 18? Jag var 16 år när jag piercade mig för första gången. Men den blev så sne att jag plockade ut den redan efter en vecka.
JP

2013-11-19 @ 19:20:35
Postat av: Karin

Jag är 17år och fyller år i Maj. Det är såå långt dit:(

Svar: Tiden kommer att gå fort! :)
JP

2013-11-25 @ 11:07:46
Postat av: Emelie

Jag har en clicker i nu och får inte ut den :( Vet du hur man får ut den?

2014-10-04 @ 21:22:19
URL: http://emeliewahlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback