Töntiga problem

Den 7 mars åker vi iväg till Tyskland för vad jag tror kommer bli årets fest! Men jag hittar ingenting som jag vill ha på mig! Jag är väl medveten om att jag har tillgång till sjukt mycket snygga och helt oanvända kläder, framför allt klänningar. Grejen är den att jag alltid köper på mig tighta små klänningar som jag inte vågar använda när det väl gäller. Jag tänker inte ens gå in på varför. 
 
 
Jag funderar därför på att skita i att ha klänning och bära min skinnkjol från one teaspoon i guld, med matchande handväska. Fancy! Problemet är bara vad jag ska ha på mig upptill. Svart, uppklätt, men ska sitta slappt. Japp... försök att hitta det. Jag har plöjt igenom varenda nätbutik jag kan komma på. Ja, jag tänker tillåta mig själv att ha i-landsproblem då och då.
 
Om du sitter på något tips eller idé om vad som kan passa till kjolen - tell me!

Kommentarer
Postat av: Matilda

matchande smycken i guld och halsband framförallt? Vitt lyser upp outfiten ovan (: Ta något som går ihop med håret. Mig kanske man inte ska fråga men mina åsikter existerar fortfarande. Asså våga gå i tight med din bodyyyyy! När du blir gammal kommer du att sörja din nuvarande brist på att framhäva din kropp. Go for it!!

2013-02-19 @ 12:13:12
URL: http://mpthree.blogg.se
Postat av: Matilda

Dina röda pumps omg

2013-02-19 @ 12:13:50
URL: http://mpthree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback