Rutigt

Det var väldigt länge sedan som jag använde mina rutiga skjortor. Innan jag fyllt 20 så var jag mer eller mindre besatt i dem. Men det är väl som med allt annat och glöms bort lite med tiden. Igår tog jag tillfället i akt och provade lite kläder inför C's och min dejt! Att skjortorna satt som en smäck vore ju att ljuga eftersom jag har gått och blivit bra mycket större än vad jag var förr. Men det blir nog bra! I sommar ska jag nog bli cobojsare så att jag måste använda rutigt! Jag får klippa ett hål i toppen på min cobojsarhatt så att den passar på barret. Fast jag ska ju bli indian och djungeläventyrare á la indiana jones. :/ Hm... jag får göra som vanligt och blanda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback