Logan J Aguilar

Nu är det hög tid att boka tid! I slutet av februari kommer artisten Logan J Aguilar hit och gästar på Swahili Bob här i Stockholm. Det är Logan som har gjort min sleeve med liljor på vänster arm. Han är ju vanligtvis bosatt i New York, så jag själv har förstås passat på att boka in en tid för att fortsätta på min arm! 26/2 fortsätter vi! Woho!
 
Jag har ingen ordentlig efterbild på min arm, så jag bjuder på min redigt svullna arm från första sittningen. Vet inte om ni ser på bild, men liljorna är grymt detaljerade med ådror och hela köret.
 
Bild lånad från Logans facebook
 
Bild lånad från Logans facebook
 
Jag gillar inte rosor, men efter att ha sett Logans rosor så är jag redo att ändra mig! Vill ni se fler bilder ur hans portfolio kan ni kika in här:
 
Instagram: tattooartistloganaguilar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback