Grönt är skönt

 
Det här skulle ju vara en jag-låtsas-som-att-någon-annan-håller-i-kameran-och-själv-ser-jag-lite-knepig-ut. Men när kameralinsen hamnade bredvid mitt öra kunde jag inte låta bli att notera att mina öron är större än kameralinsen. Jag själv upplever dem inte som särskilt stora längre. Helst vill jag töja dem ännu större, men det kostar därefter. När örsnibbarna kommer upp i så här stora storlekar så är det nästan bara custombeställningar som gäller. Jag vill ju helst tänka ekonomiskt också, särskilt när jag har två par pluggar plus de här glastunnlarna. Alla mina vikter kan jag ju tack och lov använda oavsett vilken storlek jag än vill upp till. På tal om det så har jag världens coolaste vikter på gång från Diablo Organics! De dyker förhoppningsvis upp någon gång i vår. Det behöver ändå bli varmare här i Sverige innan jag vågar använda mig av vikter till öronen, så jag väntar så gärna. Vi får se hur jag gör, men först och främst så ska allt som jag redan utsatt kroppen för denna månad få läka i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback