Bröderna Fluff - inspelning igen

Igår bar det av mot Fönköping igen. Vi startade en lite skönare tid vid kl 12, istället för klockan 8 som gången innan. Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag har ju alltid varit en morgonpigg typ! Förmodligen så har jag gått och blivit ung igen. ;)
 
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna mig osynlig när det kommer till frisyrer...
 

Min kostym blev samma gröna klänning som sist, ett par alldeles för stora skor i guld och en grön kavaj. De orangea strumpbyxorna och den guldiga rosetten kom från min egen garderob. Jag har inte använt rosetten sen jag spelade schlagerpingla i en melodifestivaltrailer för några år sedan. Guld är fint!
 

Vi spelade in scener med TobbeTrollkarl som spelade partiledaren Trimmy Hårsson (Jimmie Åkesson). Det känns onekligen som att den här barnserien börjar bli mer och mer vuxenanpassad. Men det är ju bra! Jag tycker att barnfilmer och serier ska innehålla humor för både barn och vuxna.
 
Jag blev för en stund placerad på Tobbes plats. Varför vet jag inte riktigt, men jag passade
nog allt på att njuta av min position. ;)
 
TobbeTrollkarl hjärntvättar några Fönköpingsbor.

Jag vet inte om jag någonsin har frusit så här mycket under en inspelning. Det har jag säkert, men jag förtränger det precis varje gång! Jag lär mig aldrig.
 
Sen dök hjältarna upp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback