Loreens musikvideo

Jag och Loreen
 
(Jag vill börja med att be om ursäkt för alla usla mobilbilder!)
 
Jag trodde ju inte att det skulle bli något av musikvideon som jag pratade om förut. Men de hörde faktiskt av sig till slut, även om det var lite i sista sekund och sa att de ville ha mig som en lite större roll i Loreens video. En större roll på så sätt att faktiskt få agera framför kameran och inte bara stå bland 200 pers och eventuellt se sin arm sticka fram när videon är klar. Därför kastar jag vanligtvis inte bort min tid på ett gratisjobb för att kanske inte ens synas.
 
Här har ni min outfit. Allt från midjan och nedåt är mina egna kläder, resten fick jag av stylisten. Jag kände mig som en karaktär tagen ur Pokémon! Sen kan jag ju tipsa om att inte ha hängslen till en kjol som är en aningen för stor. Kjolen satt säkerligen ovanför röven flertalet gånger när vi dansade. Hentai?
 
Nu i efterhand så tror jag inte att man kommer att se mer av mig än lite i bakgrunden i alla fall. Jag förstår att många anser att jag är en riktigt surkärring nu, men tackar man ja till ett jobb så kan man gå miste om ett annat som kanske hade gynnat en mer. Är du med som statist (och knappt syntes) i en reklam för Mc Donalds så tror jag knappast att du får en talroll i Max-reklam de kommande åren. Nu är det säkerligen inte alls lika viktigt i en musikvideo, men jag tycker ändå att man ska fundera över vilka jobb som man tackar ja till. Jag har själv tackar nej till fler jobb än vad jag har tackar ja.
 
Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte hade rent ut sagt skitroligt vissa stunder! De hade icensatt ett riktigt rave i bassängen i vanadisbadet. Så vi dansade gärnet till dunkadukamusik i flera timmar. Är jag för gammal för att börja gå på rave nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback