Gamla bilder

Jag behövde hitta en bild från 2010 på min externa hårddisk och jag har verkligen ingen struktur what so ever och har alltid sagt till mig själv "jag tar tag i det en annan dag". Nä, jag har fortfarande inte rensat upp, men däremot så hittade jag bilden som jag sökte plus att jag hann gå igenom en stor del av hårddisken.
 
Hittade en drös med bilder från Danmark 2009 som jag aldrig tagit tag i, som faktiskt kan bli grymt snygga som tavlor. De är från samma serie som bilden här nedan som jag postade för flera år sedan. Så nu har jag bestämt mig för att de veckor som jag inte har bokat upp en modell att fotografera, så ska jag välja minst en gammal bild och redigera den. Bara för att bilder togs för flera år sedan så är de ju faktiskt inte för gamla att användas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback