Derby

Jag har helt och hållet tappat och glömt datumet då jag ska medverka i en musikvideo. Eller nä, jag är nästan hundra på att det är imorgon, men de skulle kontakta mig igen med tid och plats. Jag hatar att sitta och vänta och jag har själv inga uppgifter för att kunna nå dem. Det är väldigt synd om det inte blir något nu eftersom det är "rätt" musikvideo om man ska välja en musikvideo att synas i. Men och andra sidan så är det inte första gången som jag har blivit bortglömd och kontaktad i sista sekund. Vi får väl se.
 
Nästa vecka ska jag medverka i en film om roller derby. Jag längtar så efter att få på mig rullskridskorna igen att jag skiter i gage och om det ligger långt bort åt skogen. Hörde att några av tjejerna från min tidigare liga ska medverka. Vi får hoppas att det är rätt tjejer, annars får de nog se riktigt slagsmål. :p Ni har väl inte missat att jag hoppade av? Men det finns nog inget som jag saknar så mycket som att spela roller derby! 
 

Kommentarer
Postat av: m.

DU kanske har tid att lära mig att börja kötta?
Lillasyster vill gärna att storasystern lär ut sina rullskills. Inget liv på denna stad utan dig i fart.


Svar: Ska inte du skaffa dig ett par rullskridskor då? :)
JP

2012-11-20 @ 19:16:07
URL: http://mpthree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback