Cyber sale

Jag har ju vetat om att det skulle vara rea på black milk idag måndag, men hade inte planerat att köpa något. Plus att rean skulle sätta igång vid åtta en måndag morgon. Usch, så tidigt. Men igår kväll slog det mig att det ju inte är svensk tid, utan australiensk tid. Godmorgon pucko! Jag gick in på hemsidan för att ta en titt på vad som reades ut och möttes av ett "vi håller på att uppdatera inför rean". Så jag lyckades faktiskt uppdatera sidan igen och vara där så fort de slog upp portarna. Kläderna gick åt direkt, vilket inte är så konstigt!
 
Men jag är ett av svinen som roffade åt mig tre par leggings så att andra inte fick köpa några. ;) Anaconda Copper Leggings, de längst ner, gick jag faktiskt in och köpte efter att jag redan beställt två par. Jag tänkte att det är lika bra att passa på nu när de är så billiga plus att det är fri frakt. Nu återstår det att se om jag har köpt rätt storlek! Jag har ju faktiskt aldrig provat deras leggings förut.
 
 
Bilderna är lånade från BlackMilk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback