Dags för något nytt

Nu sitter jag och laddar batterierna med hemmalagad lax & spenat-paj och Amy Diamond - Shooting star och gör mig redo för ett kvällsbesök på CALM. Ladda kroppen med energi är vad jag behöver just nu, för jag ska väl erkänna att jag inte är i toppform. Men har jag väl bestämt mig så har jag. Jag är inte spontan när det kommer till kroppsförändringar så, utan jag funderar länge och när jag väl har beslutat mig för att göra något så vill jag att det sker helst direkt.
 
 
 
 
Visste ni att det är jag som har fotat den här bilden en gång för längesedan?
 

Vänta lite nu? Amy Diamond? Japp, du hörde rätt. Kan ni förstå min lycka när jag, 19 år gammal, sålde ett kinderägg till henne inne på Shell? Söt som en sockerkaka och röst som ett helt sockerpaket!
 
Gissa vad jag ska göra för något nytt inom piercing/kroppsmodifiering? ;)

Kommentarer
Postat av: anniz

Medusa? :D

Svar: Fel! :D
JP

2012-12-12 @ 23:41:49
URL: http://accordingtoanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback