Vikter till öronen

Här är en födelsedagspresent som jag fick av Adam Callen i somras när jag och Chai var i New York och hälsade på.
24k yellow gold plated brass från Maya Organics! (De på bilden här under är i silver och är lånad från Maya Organics hemsida) Mina är alltså guldfärgade!
Crop Circle





Men vad är det för något?!
Vikter till öronen så klart! Har inte bara en, utan två stycken. :)



 










Okej, ni får en mobilbild på mina från i somras. Den enda bilden jag har på dem tyvärr! Stiliga är de i alla fall!



Är du också sugen på att skippa pluggar ett tag och prova på öronvikter så kan du kika förbi på CALM

Kommentarer
Postat av: Nea

De där var ju helt fantastiska!! :O SÅ VACKRA! Man kanske skulle ta och töja öronen lite trotts allt..

2011-09-11 @ 09:15:48
URL: http://lillskiit.blogspot.com
Postat av: Anonym

kolla bloggen:D

2011-09-11 @ 13:55:11
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback