GorillaGlass

Gorillaglass är en av mina absoluta favoriter bland smyckestillverkare världen över. Fantastiska glaskreationer i härliga färger och former. Jag gillart! Eller nej, jag älskart! Mina kommande pluggar är faktiskt beställda från Gorillaglass. Längtar efter att få pimpa öronen med färg igen!



Men hur som helst! Här har jag två helt sprillans nya t-shirtar med tags kvar. Då jag redan har ex antal varianter av Gorillaglass egna tröjor så har jag helt enkelt inte fått någon användning av dessa.

Så min fråga lyder: Vill du ha någon av dem?
Om jag vill ha pynt för dem? Självklart inte!
Men vad fan är det för storlek då? Storlek M står angivet i båda.



Psst... min kompaktkamera ljuger! T-shirten är ljusblå, vilket inte syns här!

Kommentarer
Postat av: André

Jag kan lätt ta dom ifall du har något behov av dom! :D

Den vita helst! :)

2011-09-21 @ 22:30:53
Postat av: Hannah

Jag skulle vilja ha den svarta! Skulle bli en perfekt födelsedags present till min fästmans son som precis fyllt tonåring :)

2011-09-22 @ 08:58:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback