Lockiga dreads

I tisdags fick jag låna en frisörstol på Salong Black & White på Pipersgatan. Tänk om jag själv hade ett egen utrymme för en höj och sänkbar stol, vettig belysning och andra lämpliga verktyg! Vilken dröm! Jag är hur som helst sjukt tacksam över att jag fick låna en plats!

Nyanser:
Blond #613
Shocking pink
Barbie pink
Rasberry
Blackberry
Indigo
Silver
Svart #1
Snow white
Light orchid
Neongul
Blended dreads:
Barbie pink/Silver/Snow white
Blackberry/Svart/Rasberry
Barbie pink/Light orchid/Rasberry

Totalt 70 Double ended dreads

Kommentarer
Postat av: xandra

spännande kombo! blev förvånad över mängden, har hon inte undercut? förväntade mig att det iom det skulle vara tjockare. Men grymt jobbat!

2011-11-01 @ 16:26:13
Postat av: JP

Näe? Ingen undercut.

Tusen tack!

2011-11-02 @ 07:56:47
URL: http://jpe.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så fantastiskt snyggt! Jag vill också ha lockiga dreads :o)

2014-10-15 @ 11:22:06
URL: http://www.sprinterdonnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback