Ett nytt par har anlänt

Mina nya pluggar kom idag! Hurra! Jag sabbade ju ena pluggen av mitt tidigare par som jag bara hann ha i ungefär en vecka. Eftersom jag aldrig har haft så fina pluggar förut så var det ingen tvekan om att beställa nya. Jason var tydligen bortrest så någon annan tog emot beställningen och avslöjade att det inte fanns tillräckligt med färg inne, men de blev ju himla bra ändå måste jag säga. Var lite orolig där ett tag.

Det här paret är bredare, så förhoppningsvis lär de ju sitta kvar lite bättre. Plus att jag ska börja sova utan pluggarna om nätterna så örsnibben drar ihop sig lite och håller kvar pluggen på dagarna. Jag kan ju avslöja att jag upp till den här storleken har sovit med pluggarna i. Har aldrig upplevt det som något problem faktiskt.

Dessa är i 56 mm (Nu har jag större örsnibbar än Chai. Vem kunde tro det?)


Bilden är tagen med mobilkamera, därav kvalitén.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Grymt snygga !

2011-10-23 @ 10:01:29
URL: http://haloofflies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback