Utan någonting

Jag kom hem för en stund sedan efter en fotografering av Natalie Sundling. Vi är ett riktigt dreamteam! Jag lät mig fotograferas utan löshår i någon form, vilket jag extremt sällan gör. Eller tja... den röda tråden i bilderna blev väl just utan någonting. Stilrent förstås. Jag har inga problem med det hela, men jag vet att så många andra har det. Så vi får helt enkelt se var när och hur bilderna dyker upp.

Något jag helt klart vet är att med lite färg på kroppen så hade bilderna blivit ytterligare lite bättre. Jag känner mig så sjukt dassig, tråkig och grå trots att mitt hår är knallorange. Det här är inte jag. Nu är det på tiden att sätta permanent färg i huden.

Kommentarer
Postat av: Natalie G Sundling

Jag behöver seriöst sola, jag blir så jävla blek under vintern!!! :(

2011-11-14 @ 16:39:52
URL: http://www.nataliegsundling.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback