Pluggar och spiraler

Nu när jag har fått så pass mycket större hål i snibbarna så är det ingen idé att jag sitter och sparar på dessa godbitar. Dessutom hjälper ni mig att få en riktigt trevlig semester i sommar om ni köper mina pluggar! :D

 

Spiraler av horn.

Pris: 300 kr
Storlek: 20 mm


Snyggaste pluggarna ever, men jag har för stora hål för att själv kunna använda dem längre, annars skulle jag använda dem jämt! :(
Custom-pluggar!
 
Pluggarna är gjorda i horn och buddan är tillverkad i ben.
Dessvärre en del skavanker. Ena buddan har flytt och blivit ditlimmad igen. Det är även en spricka i pluggen som varken jag eller chai har stört oss över. Örat har alltså inte blivit irriterat! Men hursom helst: därav detta skamligt låga pris! (säg till om fler bilder behövs!)

Pris: 300 kr (nypris1300 kr)
Storlek: 36 mm
 

SÅLDA
Handgjorda pluggar i glas från GorillaGlass! Inget crap-märke inte!
Det har enbart tillverkats ett fåtal pluggar som dessa.

Storlek: 28 mm
Pris: 500 spänn (nypris i butik 1200 kr)
Trackback