Reklamfilm

Nu har jag fått lite mer info om reklamfilmen för Cidern som jag blev uppringd om idag. Det är så jävla skönt att slippa leta efter jobben själv! Behöver bara luta mig tillbaka och bli uppringd. Sen att jag blir nobbad i princip hela tiden när jag väl varit på provfilmning, det är en annan femma. Äsch... detaljer.

Det här är det tredje stora uppdraget som jag har blivit inkallad till det här året. Det är väl tredje gången gillt som man brukar säga? Ett ännu bättre betalt jobb samt en resa utomlands till värmen inkluderad. Jag bangar inte!
Tror dock att jag ligger risigt till med mina töjda öron. Jag tycker själv inte att det passar in för reklamen. MEN tur att jag är en sådan hårkonstnär och kan dölja öronen med en spexig frilla!

Jag vågar inte hoppas på någonting, men jag skriver ett inlägg på lördag om hur provfilmningen gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback