Hillevi

Modell: Hillevi Arvidsson
Foto: Josefin Pöljö

Sådär! Nu kommer bilderna som plåtades i början av februari. Har ju inte kunnat ta tag i dem efter en smärre datorkrasch, men nu är har jag fått låna en dator. Min signatur blev löjligt stor på bilderna nu när jag tar en extra titt. Ni får leva med det! Nu har jag dessutom vidgat mina vyer lite och laddat upp en svartvit bild, vilket jag aldrig gör! La även upp en bild (näst sista bilden) men en sne horisont. Jag måste sluta vara en sådan perfektionist för annars blir det ju inte bilder.

Första bilden är min favorit. Vilken är din?





Kommentarer
Postat av: Arathin

Den första är min favorit också :) Nu blev jag än mer sugen på att dra med dig ut på mer äventyr!

2011-03-09 @ 13:46:56
URL: http://arathin.soclog.se/p/
Postat av: Memme

Sne horisont kan man leka med om man vågar. Det kan även förvånansvärt bli snyggt!

Himlen på den andra bilden har fångat min blick!



Var du grundaren till idèn? Nyfikenheten kittlas :DDD



Min favorit är ettan som talar väldigt mycket c:

2011-03-13 @ 00:07:32
URL: http://mpthree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback