Provfilmning nr 2

Jag var iväg på en andra provfilming idag. Nu var det för att få träffa regissörerna. Verkar ju galet seriöst det här med flera provfilmningar för en reklamfilm. Blir ju lite mer utmaning för mig också.

Denna gång blev jag filmad tillsammans med två andra. Improvisation var det som gällde. "Byt pose, byt pose, byt pose" hördes från kameramannen. Även en del närbildstagningar med olika improviserade ansiktsuttryck. Jag tror att jag gjorde ett hyffsat bra jobb. Jag fick regissörerna att garva (sen vet man ju aldrig om det var med eller åt mig.) När vi var färdiga och skulle säga hej då så sa en av dem "vi ses" till mig med ett leende.

Det känns ju positivt i alla fall! Sen vet man ju aldrig om det var en artighetsfras det där "vi ses", men någonting säger mig att det inte var det. :)


Jag beslöt mig för att promenera lite från slussen med lite shopping inkluderat. Det är ju nu man kan fynda ordentligt. Fick med mig en vit handväska, en precis likadan som jag hade innan fast i svart. 50 spänn kostade den nu! Taget! Sen tog jag mig iväg till perukmakarn. Tänkte väl egentligen bara köpa nytt franslim, men kom därifrån med lite mer. Dels två eyeliner som var i princip gratis på rea. En i guld och en i silver. Provade den i guld när jag kom hem och den är perfekt till mitt hår! Vilket kap!

Sist men inte minst blev det ett nytt försök i att hitta det perfekta läppstiftet som inte är min mammas. Kanske borde be mamma köpa ett läppstift med andra ord. Men nu tror jag att jag hittade drömnyansen! Har dock bara sett den i dunkelt ljus inomhus, men ändå. Betyder att det kommer vara snyggt på krogen i alla fall. :P

Här under provade jag det nya objektivet som hastigast. Jag tror att det här var vad jag behövde för att komma igång igen.




Jag har faktiskt inte redigerat ögonen. De bara blev monstergröna!



Sen tänkte jag att jag skulle gå på bio, väldigt spontant. Men det visade sig att jag redan har sett alla filmer som går ikväll. Den jag inte hade sett missade jag med 15 minuter. Attans! Det blev potatismos och en massa kaffe här hemma istället. Åh vilken fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback