Dreadstillverkning

Kvällsysselsättning denna vecka. Tunna dreads på ingång.


Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; Vargtassarna gjorde jag från början för att min bror hade en varg tatuerad på armen så jag ville hedra honom, men jag tycker egetnligen inte dom passar in och jag funderar på en annan tatuering för hans skull istället :)

Tårtmonstret gör ingenting om den är kvar eller inte, jag tycker om den lika mycket som när jag gjorde den, det är bara att jag vill ha in mer paisleymönster, men vill inte att tatueringen i sig ska bli större :P

Och varför jag vill ha in paisleymönster i tatueringen är för att jag vill addera mer 60/70-tals referenser tillsammans med kakmonstret och mindre "söta/roliga-figurer på min arm".

2011-02-06 @ 11:35:15
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Nea

Nice! :D

2011-02-21 @ 11:33:50
URL: http://lillskiit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback