Fredagsmys = shopping

Jag slutade tidigt idag, så jag passade på att göra söder på egen hand. Det är ju helt värdelöst att gå ut och prova klänningar och försöka få upp blixtlåset i ryggen. Btw så kan jag erkänna att jag älskar modet just nu! Mycket fuskskinn överallt! Yay! Men min garderob så vinner jag ju lätt! Jag har äntligen hittat drömläppstiftet tror jag, men det återstår att se hur den håller för en utekväll. Kryolan verkar vara the shit. Dessutom kan man inte bli lyckligare när man kliver in i en butik fylld av kryolans ögonskuggor. Vill du ha röd så är det fler än två olikaröda nyanser! Så sjukt nice! Jag har även köpt mitt livs första handväska!! Men jag är ju på nu när fuskskinn, nitar och rosetter har slagit. Love it! Jag och Chai stod här hemma ikväll och provade ut outfits inför imorgon. Vi ska gå åt skillda håll imorgon. Han på svensexa och jag ut på dansgolvet i klänning och de nya skorna. Jag är sjukt nöjd över mitt klädval och detaljer! Hoppas mitt sällskap också är lika taggad ;) Inlägget kan se rörigt ut tack vare min iPhone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback