Fest med indianen

Chai lagade köttbullar med potatismos, brunsås och lingon. GOTT! Vi hade ju över Steve i lördags, så lite svenskt passade finfint. Danne var med och käkade också.

Efter maten töjde chai mina öron. Perfekt storlek och sjukt snygga pluggar till håret, men det funkade bara under kvällen tyvärr. Nästa dag var det bara att downsiza. :(

Sen ringde Chai resten av gänget som var där på sekunden. Eller inte.



Frederik var sugen på lite öl-bongande. För säkerhets skull gick vi in på toaletten.



Givetvis skulle stunden förevigas med hjälp av Iphones. Hahah! Är inte bilden jävligt 2010?!

Låt mig presentera kvällens par...






Göllegöll





Sen bjöds det upp till dans. Goodbye horses!

Därefter drog vi vidare till sugarbar där vakten var mongo och vägrade släppa in Jack. Vi skulle ju träffa Anders! Istället blev det Anchor, vilket sög. Vi bestämde oss för Södermalm, vilket alltid är ASKUL!




Jag låter den här bilden få avsluta kvällen eftersom bilderna tog slut. Vi alla dansade till 80-talsmusik och jag har nog aldrig sett en indian skaka så mycket röv på ett dansgolv förut. Musiken dog av alldeles för tidigt om ni frågar mig! Jag ville vidare, men blev avspisad av de gamla gubbarna i gänget! Vi åt tydligen världens godaste kebabrullar också. Dock inte helt tydligt i mitt minne.

SJUKT rolig natt!!


Kommentarer
Postat av: Mli

Har chai tattueringar på hakan eller såg det bara ut som det ?



Snygga pluggar förresten :)

2010-11-16 @ 23:21:30
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/
Postat av: Burr

Killen med röd skjorta och tatueringar i ansiktet, han råkar inte bo i Södertälje? Känner igen honom :)

2010-12-13 @ 01:32:55
URL: http://azures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback