Lite mer av mig i tv?

Jag satt på cykeln inne på gymmet idag och funderade över saker och ting som att det är på tiden att jag blir uppringd på mobilen med nya jobberbjudanden inom reklam och tv-världen. En liten stund senare börjar telefonen att vibrera. Kände dock inte för att svara med flåsig röst och dunka dunka i bakgrunden. ;) Ringde istället upp det okända numret när jag tränat färdigt (efter att ha kollat upp det på hitta.se och konstatera att det var tv det gällde). Otippat nog så hamnade jag i ett långt telefonsamtal om ett kommande tvprogram med resor i fokus. Så vad säger ni, lite mer JP i burken? Vem vet, det kan bli ballt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer JP åt folket in i burken!

2010-12-01 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback