CALM i talang?

Nu när jag är hemma och lite solljus fortfarande tränger in i lägenheten så tänkte jag ta tillfället i akt och städa i väntan på att Chai ska komma hem från en tv4-inspelning. Tv4inspelningar som kan vara det långsammaste i världshistorien. De skulle absolut vara på plats klockan tre och nu fick jag ett sms från Chai om att de inte ska upp på scen förrän efter 20.00. Va var det jag sa! :D Tv4-inspelningar är ju som tunnelbaneminuter gånger delux.



Japp... det är precis som ni tror. Det sämsta av allt är att Calm ska medverka som tävlande när de i själva verket blev uppringda av tv4 och fick förfrågan att ställa upp. Så himla fult :P Tv4 planerar väl en blodchock i tv för att dra mer tittare och få lite skriverier. Nu har ni fått lite skvaller som jag säkert inte fick skriva om, men något fördel ska väl ni som läser ha. 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha, det här är ju bara så sjukt roligt! Ska bli spännande att se hur tv4 vinklar det hela!

2010-03-31 @ 11:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback