Tribute Night

Jag blev inbjuden av Leif Garvin på tribute night på Clustret i lördags. Äsch... ;)
Så både Jag och Chai blev uppskrivna på gästlistan. Men först pulsade vi igenom snön för att mellanlanda på biskoppen och ta en öl. Det var förbannat kallt ute! Jag ville helst bara gå tillbaka och lägga mig i sängen inlindad i warm-and-cozy. haha. Biskoppen var fullsmockad av folk så det var väl ingen höjdare direkt.

Strax innan elva var det dags att kämpa genom den fruktansvärda kylan mot clustret. Åh en kö, tänkte vi och ställde oss i kanske världens längsta kö där jag mötte Bodénskan. Länge sedan! :) Chai gick till stället bredvid för att kolla om det kanske var rätt och kvar stod jag i den oändligt långa kön och väntade. Tack och lov så hade vi hamnat fel och slapp alltså all kö! Jag hörde i efterhand att Bodén stod i kön i 1½ timme!

Det visade sig att det inte var tillåtet att fotografera där inne, men att jag var uppskriven som fotograf. Woho. Så jag hade alltså inte släpat med systemkameran i onödan. Hela kvällen filmades och jag anar att det var för "Fantstiska nöjen" som precis har börjat på tv. Med tanke på att dels killen i trollkarlhatt som sväljer svärd och grejer var med och uppträdde. Både jag och Chai stod och skakade på huvudet när vi såg hans nummer. Det var verkligen INGENTING i jämförelse med Sampas nummer i Tyskland. Jag sa till Chai tidigare under kvällen när vi såg Fantastiska nöjen på tv att han borde höra av sig till Ulf Bejerstrand som har hand om nöjesföreningen och anmäla sig som jag vet inte vad? Människoupphängare? Så det var bara för Chai att lämna visitkort när vi såg att han också var på Clustret under kvällen. ;)

Bilder av mig.
Leif Garvin på scen





En mycket märklig kväll, men trevligt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback